čtvrtek 11. září 2014

Recenze: Formule a motorsport (září 2014), časopis

Tak to vypadá, že znovu vyšlo číslo časopisu Formule. Poslední, které jsem držela v ruce, bylo březnové, a tuším, že od té doby žádné jiné světlo světa nespatřilo.

Vtipné je, že zrovna včera jsem byla v trafice a jen tak nenápadně koukala, jestli náhodou zase něco nevyšlo. A dneska přijde sestra z práce s aktuálním vydáním. Takže tímto děkuji Pirelli za support! J


Jak jste si mohli všimnout, tenhle časopis už není pouze o F1. Snaží se věnovat IndyCar, GP2, a k mému překvapení i WSR, GP3 a podobným sériím. Jsou to ale spíš takové střípky (nicméně potěší).

Hned, jak jsem začala listovat časopisem, zaujal mě sloupek: Pic není Schumacher, kde stihli páni redaktoři v několika větách naznačit, že Arthur sice v Maďarsku vyhrál závod GP2, ale že to vlastně stejně nic neznamená a nikdy to nikam nedotáhne. Stejně jako jeho bratr Charles. No, pobavila jsem se velmi. A teď to nemyslím ironicky. Prostě hezky vystižená realita. Nikdy by mě ani nenapadlo, že v českém tištěném médiu uvidím zmínku o Arthurovi. Takže za mě palec nahoru! O GP2 bych četla i nadále velmi ráda.
Pak si zde můžete přečíst docela hezký komentář, který shrnuje dosavadní výkony všech týmů a jezdců v letošní sezoně, oslavný článek o Valtterim, dále profil Nica Rosberga a rozhovor s Hornerem.

Pochválit také musím část o technice, kde jsou srovnány parametry různých formulových vozů – tedy v čem se liší například monopost F1 od monopostu GP2 (nebo i Formule E). Je to vše zpracováno v přehledných tabulkách a rozhodně to stojí aspoň za letmé prohlédnutí!

Žádné komentáře:

Okomentovat