čtvrtek 13. listopadu 2014

Utopený notebook, nesmím běhat a shrnutí sezony MotoGP

Takže, kde začít. Nadpis to všechno nějak tak hezky shrnuje. Už jsem měsíc bez notebooku, takže nejen, že nemůžu psát blogísek, ale ani články na jeden server, kterému jsem se upsala. Což mě mrzí ještě víc, protože jsem nerada nespolehlivá. O tom, že mám napsat taky pár seminárek do školy se snad ani nemusíme bavit. Škola je stejně sekundární záležitosti. Kredity budou stačit (doufám).

Další věcí je, že jsem si odrovnala záda. Teď jsem tři týdny v kuse brala 5 prášků denně a doufám, že se ta hrozná bolest nevrátí. Bylo mi doporučeno změnit sport, hahaha. Jasně! Ale sama jsem se zařekla, že si dám minimálně do jara pauzu, a pak se uvidí. Běhu se fakt vzdát nechci.

Nejdříve jsem měla v úmyslu věnovat tento článek i MotoGP Awards Ceremony. Dnu, kdy se chlapci hodí do gala a promenádujou se po pódiu se svýma čerstvě vyhranýma titulama a cenama. Ale zaslouží si to asi vlastní článek, i kdyby v něm měla být jen fotka Jorgeho outfitu, kterým se neváhal inspirovat ani Rins. Ale o tom jindy.

Nejdřív k tomu, jaká vlastně byla letošní sezona - hlavně ta Moto3. Šla jsem do ní s tím, že ať to dopadne jakkoliv, já budu s výsledkem vždy spokojená. Titul jsem nejvíce přála Millerovi nebo Rinsovi...no, vyhrál ho Marquez. Ale ten, kdo kouká na motorsport ví, že takhle to prostě chodí (a že někteří z nás prostě nosí smůlu :D). Alex měl nejen výbornou motorku, ale i jeho přístup k závodění se od minulé sezony zlepšil (minimálně byl určitě lepší než Rins, který nadělal mnoho zbytečných chyb - "No!!!! Alex, this is not the last lap"). Jack měl zase slabý prostředek sezony, který ho stál titul. Navíc myslím, že mladý Marquez měl mnohem větší oporu v lidech okolo. Má za sebou bratra, který ví, jak se jezdí pro tituly.


Pokud se posuneme do Moto2, mám potřebu se vyjádřit jen k tomu, co předváděli kluci od Ponse. Maverick přesvědčil o tom, že svůj titul z minulého roku v Moto3 vyhrál oprávněně a Luis byl tak trochu zklamáním asi pro každého. Nejhorší je, že všichni víme, že to v něm je a jsem moc ráda, že dostal ještě šanci se předvést. V paddocku jen těžko najdete větší individualitu než je Salom (myšleno samozřejmě v pozitivním slova smyslu :).

K MotoGP snad ani...není co říct. Marquez je týpek, který to prostě umí. Ani mě nijak neznepokojuje fakt, že je v podstatě (aspoň v rámci celé sezony) neporazitelný, protože všichni víme, že tohle nemůže trvat věčně. Nikdy netrvá. A já se moc těším až se ten jeho přemožitel objeví - Maverick? Jack?

2 komentáře:

  1. S těmi zády je to hrozné, ségru teď taky chytly, byla na injekci a taky polikala prášky. Já na tom takhle špatně naštěstí nikdy nebyla, i když s nimi mám problémy už docela dlouho a dříve jsem chodila na rehabilitace. Teď mám hlavně problém při hraní badmintonu! :-D

    Doufám, že ten článek o MotoGP Awards Ceremony bude co nejdřív :D

    A tím přemožitelem doufám bude Jorge :-P I když já bych byla ráda za Pola, aby ho opět mohl porážet, jenže to minimálně v dalších dvou letech nebude. Ale smířím se s každým, kdo ho porazí (snad i s mladým Marquezem :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já si to zhoršení způsobila právě na badmintonu a squashi, takže opatrně :D. Já budu ráda, když to bude kdokoliv...prostě to chce napínavější souboj o titul :). Byla by ale celkem pecka, kdyby Alex začal Marca porážet.

      Vymazat